8°C

Novi natječaji za projekte

16.04.2012.

16.4.2012.

Mjesec travanj izrodio je nekoliko novih natječaja za udruge, neprofitne pravne osobe, nevladine organizacije, operatere javnog sektora te lokalnu upravu.
Tako su objavljeni natječaji:

• Zagrebačka banka i Hrvatska obrtnička komora Natječaj „Donacije godine 2012.“
• OmnisArt - Natječaj 'Reciklirajmo zajedno'
• Delegacija Europske unije u Republici Hrvatskoj - poziv za dostavu ponuda u sklopu Programa Informacije i komunikacije unutar Programa IPA (IPA INFO) – Komponenta Pomoć u tranziciji i izgradnji institucija za 2011. Godinu
• Ministarstvo branitelja Republike Hrvatske objavilo je dva natječaja: Javni natječaj za prijavu projekata udruga iz Domovinskog rata koje se bave problemima i zadovoljavanjem potreba hrvatskih branitelja s invaliditetom i HRVI iz Domovinskog rata te Javni natječaj za prijavu projekata udruga branitelja.
• Croatia osiguranje d.d. - Natječaj za dodjelu financijskih potpora za 2012. Godinu
• Ministarstvo socijalne politike i mladih raspisuje POZIV za prijavu programa udruga za razvoj volonterstva na području Republike Hrvatske za razdoblje od 2012. do 2014. godine uz odobrenje financijskih sredstava u 2012. Godini
• Ministarstvo turizma - Natječaj za strukovne udruge i neprofitne organizacije u području turizma ZAJEDNO ZA KONKURENTNOST.




Zagrebačka banka i Hrvatska obrtnička komora
Donacije godine za 2012.



prijava: 25.05.2012.
url: http://www.zaba.hr

Zagrebačka banka i Hrvatska obrtnička komora raspisuju javni natječaj za dodjelu 'Donacije godine 2012.' Donacija će se dodijeliti obrtnicima za projektni prijedlog osmišljavanja cjelokupnog originalnog proizvoda temeljenog na prepoznatljivom tradicijskom motivu, prepoznatljivoj obrtničkoj tehnici ili za proizvode koji u sebi sadrže elemente tradicijskog i obrtničkog umijeća. Rok za predaju prijava je 25. svibnja.

Donacije za tri najbolja projektna prijedloga iznose 150.000 kuna za prvonagrađeni, 100.000 kuna za drugonagrađeni i 50.000 kuna za trećenagrađeni prijedlog.

Teme unutar kojih je moguće prijaviti projektni prijedlog su:

'Dom i prostor' (oprema stola, predmeti za kućanstvo i za opremu interijera),
'Odjeća, obuća i nakit' (predmeti od tekstila, vune, kože, krzna, metala, stakla, papira i ostali)
'Poslovna oprema i darovi' (raznovrsni materijali).

Sve projektne prijedloge pristigle na Natječaj procijenit će sedmočlana stručna komisija koja će odabrati ukupno deset najkvalitetnijih projekata. Ti će projekti potom ući u drugi krug i biti prezentirani široj javnosti na službenim stranicama Natječaja na društvenoj mreži Facebook.

Svi korisnici Facebooka moći će glasovati za prijedloge, a iznos donacije bit će dodijeljen trima projektima koji prikupe najviše glasova putem Facebooka.
U sklopu Facebook aplikacije svaki od ukupno 10 projekata imat će vlastitu stranicu za potrebe predstavljanja sudionicima, a stranica projekta predstavlja prezentacijsku stranicu pojedinog projekta.

Na ovaj se natječaj mogu prijaviti svi obrtnici sa sjedištem u Republici Hrvatskoj. Detalji o potrebnoj dokumentaciji i načinu prijave za Natječaj nalaze se u nastavku, kao i na internetskim stranicama Hrvatske obrtničke komore. Rok za predaju prijava je 25. svibnja.


OmnisArt
Reciklirajmo zajedno - natječaj

prijava: 30.04.2012.
url: http://www.omnisart.com

Povodom Dana planeta zemlje OmnisArt raspisuje natječaj pod nazivom 'Reciklirajmo zajedno'. Zadana tema je izrada uporabno-dekorativnog predmeta reciklirajući, a natječaj je otvoren do 30. travnja 2012.

Što je vaš zadatak ?

1. Napravite jedan uporabno - dekorativni predmet po vašoj volji na način da reciklirate materijale.

Dok radite fotografirajte korake kako ste vaše djelo napravili i objasnite koji su to koraci. Na taj način pokazat ćete drugima kako sami mogu izraditi takav predmet, dati neku novu ideju i na koji način reciklirati i upotrijebiti materijale koji možda izgledaju kao otpad.

2. Prijavite se mailom na info@omnisart.com tako da pošaljete:

• Vaše ime i prezime i kratko se predstavite
• opis vašeg artikla u dvije – tri rečenice; što predstavlja, kako se koristi i sl.
• opisane jasne korake izrade vašeg predmeta i što vam je sve bilo potrebno za izradu
• minimalno 4 fotografije na kojima se vide koraci izrade, uključujući i fotografiju na kojoj se vide svi materijali i alati koje ste upotrebljavali tijekom izrade, te fotografiju gotovog predmeta

Napomena za fotografije: Fotografije trebaju biti kvalitetne, bistre, slikane na svijetloj pozadini te minimalne veličine 600x400pixela

3. Najzanimljivije ideje i radovi objavit će se na OmnisArt portalu i podijeliti vašu ideju u obliku Uradi sam tutorijala sa drugim ljudima kako bi i njih potaknuli da i oni sami slijede vaš primjer i recikliraju, a najoriginalniji rad će se i nagraditi.

Natječaj je otvoren do 30. travnja 2012. nakon čega će ocjenjivački žiri od tri člana (Tajana Čanić, Nataša Marković i Suzana Antonić) odabrati najoriginalniji rad koji će biti nagrađen s Le prase kasicom prasicom izrađenom posebno za ovu priliku pod imenom Tesla.

Natječaj EU u sklopu IPA INFO 2011 – bespovratna sredstva

prijava: 08.04.2012.
organizator: Delegacija Europske unije u Republici Hrvatskoj

Delegacija Europske unije u Republici Hrvatskoj objavila je poziv za dostavu ponuda za neprofitne organizacije registrirane u Hrvatskoj, u sklopu Programa Informacije i komunikacije unutar Programa IPA (IPA INFO) – Komponenta Pomoć u tranziciji i izgradnji institucija za 2011. godinu. Rok za podnošenje ponuda je 8. svibnja 2012.

Svrha natječaja je podizanje svijesti o europskoj integraciji i prednostima koje donosi članstvo u EU i to u okviru sljedeća tri prioriteta:
- Akcije usmjerene na informiranje široke javnosti o Europskoj uniji, njezinim politikama te prednostima članstva u EU-u;
- Inicijative koje za cilj imaju približiti EU mlađoj populaciji u Hrvatskoj;
- Prijedlozi usmjereni na informiranje i educiranje raznih specifičnih segmenata društva o mogućnostima koje pružaju fondovi EU-a.

Prijaviti se mogu neprofitne pravne osobe, nevladine organizacije, operateri javnog sektora te lokalna uprava. Prijavitelji su obvezatni surađivati s partnerskim organizacijama za koje vrijede jednaki uvjeti. Mediji te obrazovne ustanove (samo u sklopu prioriteta 3) spadaju u kategoriju prihvatljivih partnera.

Ukupni iznos raspoloživih financijskih sredstava je 500.000 Eura, dok će se pojedinačnim projektima dodjeljivati potpora od 50.000 do 83.000 Eura (50% – 90% ukupno procijenjenih prihvatljivih troškova).

Ministarstvo branitelja
Dva natječaja za udruge
Ministarstvo branitelja Republike Hrvatske objavilo je dva natječaja: Javni natječaj za prijavu projekata udruga iz Domovinskog rata koje se bave problemima i zadovoljavanjem potreba hrvatskih branitelja s invaliditetom i HRVI iz Domovinskog rata te Javni natječaj za prijavu projekata udruga branitelja.

1. Javni natječaj za prijavu projekata udruga iz Domovinskog rata koje se bave problemima i zadovoljavanjem potreba hrvatskih branitelja s invaliditetom i HRVI iz Domovinskog rata. Cilj ovog natječaja jest osnažiti suradnju Ministarstva branitelja s udrugama u provedbi vladine politike promicanja vrijednosti Domovinskog rata, te ostvarivanja prava i interesa branitelja i stradalnika Domovinskog rata.
Prioriteti ovog natječaja su:
Promicanje vrijednosti Domovinskog rata;
Socijalno osnaživanje i podizanje kvalitete življenja hrvatskih branitelja s invaliditetom i HRVI iz Domovinskog rata.
Rok za podnošenje prijava je 5. svibanj 2012., a detaljne informacije o natječaju pogledajte ovdje.
2. Javni natječaj za prijavu projekata udruga branitelja. Cilj natječaja jest osnažiti suradnju Ministarstva branitelja s udrugama u provedbi vladine politike promicanja vrijednosti Domovinskog rata, ostvarivanja prava branitelja i stradalnika Domovinskoga rata, kao i promicanja i očuvanja tradicije NOB-a.
Prioriteti ovog natječaja su:
Promicanje vrijednosti Domovinskog rata;
Socijalno i psihološko osnaživanje hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata i članova njihovih obitelji;
Podizanje učinkovitosti skrbi o socijalno ugroženim i teško bolesnim hrvatskim braniteljima i njihovim obiteljima;
Promicanje i očuvanje tradicije NOB-a.
Rok za podnošenje prijava je 5. svibanj 2012.


Natječaj Croatia osiguranja

Croatia osiguranje d.d, kao tvrtka koja prepoznaje potrebe društva i ulaze u bolju budućnost objavljuje: Natječaj za dodjelu financijskih potpora za 2012. godinu

Potvrđujući svoje društveno odgovorno poslovanje aktivnim kreiranjem kvalitetnijeg društvenog okruženja za sve građane, Croatia osiguranje d.d. ovim će natječajem dodijeliti financijske potpore u ukupnom iznosu od 750.000,00 kn za tri programska područja:

Prijatelj koji brine
Kroz financijsku potporu za promicanje, razvoj i poticanje humanitarnih projekata želimo podići razinu kvalitete života onima kojima je pomoć najpotrebnija te udrugama i institucijama koje pružaju pomoć socijalno ugroženim osobama i srodnim projektima.
Najviša pojedinačna potpora iznosi do 50.000 kn a ukupno do 250.000 kn.

Prijatelj koji razumije
Potporom za promicanje i razvoj projekata u kulturi i umjetnosti nastojimo podići svijest o mogućnostima razvoja kulturno-umjetničke scene u zemlji i ukazati na važnost poticanja i očuvanja umjetničkog stvaralaštva kao nezaobilaznog obilježja nacionalnog identiteta.
Najviša pojedinačna potpora iznosi do 50.000 knh a ukupno do 250.0000 kn.

Prijatelj koji potiče
Promidžbom i poticanjem projekata u obrazovanju i znanosti želimo ukazati na nužnost razvoja ovog segmenta djelovanja kao bitnog preduvjeta za ostvarenje konkurentnosti, ekonomskog rasta i napretka.
Najviša pojedinačna potpora iznosi do 50.000,00 kn a ukupno do 250.000,00 kn.
Uvjeti za dodjelu potpora su; • za pravne subjekte da imaju sjedište, a fizičke osobe da imaju prebivalište u Republici Hrvatskoj;
- da su registrirani kao udruge, zaklade, ustanove ili druge pravne osobe čija temeljna svrha nije stjecanje dobiti [organizacije civilnoga društva);
- da svojim programima i svojim djelovanjem promiču vrijednosti i provode djelatnosti usmjerene Općem / javnom dabru, potrebama zajednice i postizanju održivog razvoja u humanitarnom sektoru (zdravstvene r socijalne ustanove i udruge), kulturi, umjetnosti:
- da njihov program/projekt/inicijativa bude ocijenjen kao značajan za razvoj i unapređenje društva u Republici Hrvatskoj.


Podnositelj zahtjeva dužan je, uz ispunjen prijavni obrazac, priložiti sljedeću dokumentaciju:
- izvod iz registra Udruga
- financijsku razradu (troškovnik) za projekt koji se prijavljuje
- ukupno ostvarene prihode u 2011. godini na sljedeći način:
- ukupno ostvaren prihod
- ukupan prihod od članarina
- ukupan prihod od donacija
- ukupan iznos financijske potpore iz državnog -proračuna te proračuna jedinica lokalne samouprave
- ukupan iznos vlastitih prihoda (u obavljanju djelatnosti)

Rok u kojem se podnosi prijava teče od 10.04.2012. do 10.05.2012., a ukoliko se šalje poštom mjerodavan je datum na žigu Hrvatske pošte ili druge ovlaštene organizacije za distribuciju pošiljaka.

Adresa na koju se šalju ponude:
Ponude se šalju zatvorene u koverti na adresu
CROATIA osiguranje d.d.
Miramarska 22. Zagreb.
Služba za marketing s naznakom: „Za dodjelu financijske potpore"
(Obavezno navesti izabrano programsko područje od tri navedena u natječaju)
Obavijest o rezultatima natječaja:
Rezultati javnog natječaja bit će objavljeni u Jutarnjem listu i na internetskoj stranici Društva www. crosig.hr u roku od 60 dana po isteku roka za podnošenje prijava.
Izabrani podnositelji prijava bit će pisanim putem pozvani na potpisivanje ugovora o financijskim potporama.
Upozorenje: Nepotpune prijave ili one koje nisu dostavljene u roku neće se razmatrati.

Sve dodatne informacije:
tel: 01 633 2528, fax: 01633 2044
CROATIA osiguranje d.d.
www.crosig.hr croatiafon 0800 80 10

Ministarstvo socijalne politike i mladih
Poziv za prijavu programa udruga za razvoj volonterstva na području Republike Hrvatske za razdoblje od 2012. do 2014. godine uz odobrenje financijskih sredstava u 2012. godini
Ministarstvo socijalne politike i mladih raspisuje POZIV za prijavu programa udruga za razvoj volonterstva na području Republike Hrvatske za razdoblje od 2012. do 2014. godine uz odobrenje financijskih sredstava u 2012. godini
Svrha ovog Poziva je prikupljanje i sufinanciranje programa udruga koje rade na izgradnji volonterske infrastrukture u Republici Hrvatskoj sa ciljem promoviranja, vrednovanja i razvoja volonterskih aktivnosti / usluga na lokalnoj, regionalnoj i nacionalnoj razini.

Prijave na ovaj Poziv mogu podnijeti udruge koje aktivno djeluju kao:
Lokalni volonterski centri
Regionalni volonterski centri u okviru Hrvatske mreže volonterskih centara
PRIORITETNA PODRUĈJA ZA SUFINANCIRANJE
Aktivnosti usmjerene na promociju vrijednosti volontiranja
Aktivnosti usmjerene na izobrazbu građana i volontera
Aktivnosti usmjerene na izobrazbu organizatora volontiranja
Aktivnosti usmjerene na razmjenu informacija o ponudi i potražnji volonterskog rada
Aktivnosti usmjerene na institucionalno priznavanje volonterskog rada
Aktivnosti usmjerene na vrednovanje volonterskog rada
Aktivnosti usmjerene na istraživanje i razvoj volonterstva
Rok za podnošenje prijava je 5. svibnja 2012.



MINISTARSTVO TURIZMA
Uprava za turističko tržište i međunarodnu suradnju
Prisavlje 14, 10 000 Zagreb
objavljuje
J A V N I P O Z I V


za kandidiranje projekata za dodjelu bespovratnih sredstava temeljem
Programa poticanja djelovanja strukovnih udruga i drugih neprofitnih organizacija
u području turizma u 2012. godini
I. Predmet Javnog poziva je dodjela bespovratnih sredstava Ministarstva za sufinanciranje projekata u 2012. godini kojima se unaprjeđuje tržišna konkurentnost hrvatskog turizma kroz stručne i obrazovne programe.
II. Za dodjelu bespovratnih sredstava kandidirati se mogu: projekti vezani za izradu projektne dokumentacije udruge/ustanove za korištenje sredstava EU fondova u području turizma, programi stručnog usavršavanja postojećeg kadra članica udruga, seminari i radionice namijenjeni članovima /članicama udruga tematski orijentirani na poslovanje (novi propisi, smjernice EU i dr.), radionice namijenjene potencijalnim dionicima turističkog sektora o mogućnostima uključivanja u turističku djelatnost (seoski, zdravstveni, avanturistički turizam i dr.), stručni skupovi i istraživački projekti na temu kvalitete turističke ponude te projekti izrade stručnih priručnika u području turizma i ugostiteljstva.
Neće se odobravati zahtjevi za projekte koje se već financiraju iz državnog proračuna.
III. Na javni poziv mogu se javiti udruge/ustanove registrirane u Republici Hrvatskoj i to: strukovne udruge u turizmu i ugostiteljstvu, udruge građana s projektima iz područja turizma i ugostiteljstva te ustanove za obrazovanje koje obavljaju djelatnost bez stjecanja dobiti.
Cjelov Cjeloviti tekst Programa s kriterijima odobravanja sredstava i dr. uvjetima provedbe Programa te obrazac Zahtjeva - SOP sastavni su dio ovog Javnog poziva koji se nalaze na internet stranicama Ministarstva turizma: www.mint.hr i
obrazac
IV. Potrebna dokumentacija za kandidiranje projekta:
- ispunjen obrazac zahtjeva – SOP koji se nalazi na Internet stranici Ministarstva (www.mint.hr)
- preslika rješenja o upisu u Registar udruga RH ili sudski registar ustanova ili drugi odgovarajući registar
- potvrda nadležne Porezne uprave o nepostojanju duga prema državi (ne starija od mjesec dana)
- uvjerenje o nekažnjavanju odgovorne osobe (ne starija od 30 dana) koja ima ovlast s Ministarstvom potpisati ugovor
- troškovnik provedbe projekta koja se kandidira
- opis projekta: detaljan sadržaj, imena i stručna osposobljenost predavača i vanjskih suradnika u provedbi i dr.
- planirani broj polaznika obrazovnih programa / radionica / skupova

V. Prijave za dodjelu bespovratnih sredstava razmatra Povjerenstvo osnovano u Ministarstvu turizma. Odluku o odabiru projekata i dodjeli bespovratnih sredstava donosi ministar temeljem prijedloga odluke Povjerenstva. Ministar sa korisnikom sklapa ugovor o međusobnim pravima i obvezama u realizaciji projekta. Sastavni dio ugovora je bjanko zadužnica na iznos odobrenih sredstava solemnizirana od strane javnog bilježnika koju korisnik dostavlja u svrhu osiguranja povrata odobrenih sredstava za slučaj nenamjenskog korištenja sredstava (Pravilnik o obliku i sadržaju bjanko zadužnice NN 147/10 i 16/11). Korisnik dodijeljenih bespovratnih sredstava dužan je pružiti dokaz o namjenskom korištenju istih.
VI. Pri odluci o odabiru projekata i dodjeli sredstava uzimati će se u obzir slijedeći kriteriji:
Obrazovni programi/radionice/skupovi
- teme obrazovnih programa/radionica/skupova
- broj predviđenih polaznika programa/radionica/skupova
- složenost programa – trajanje programa
- projekti izrade stručnog materijala u području ugostiteljstva i turizma

Stručni projekti
- vrsta projekta
- udio vlastitih i/ili drugih izvora sredstava

VII. Ministarstvo zadržava pravo praćenja realizacije Projekta, kao i kontrolu namjenski trošenih sredstava.
VIII. Prijave dostaviti na adresu: Ministarstvo turizma, 10000 ZAGREB, Prisavlje 14, s naznakom: „Prijava na javni poziv – STRUKOVNE UDRUGE – ne otvaraj“.
IX. Neće se razmatrati zahtjevi:
- s nepotpunim podacima i nepotpunom dokumentacijom
- koji se ne dostave u roku
- za nejasne projekte (ako u priloženoj dokumentaciji nisu jasni ciljevi)
- subjekata koji nisu izvršili ugovorne obveze prema Ministarstvu turizma iz prethodnih godina ili su nenamjenski trošili prethodno dodijeljena sredstva

X. Javni poziv otvoren je do 30. travnja 2012. godine.

VIŠE O NAVEDENIM NATJEČAJIMA U LINKU:
Kutak za udruge